Vedení účetnictví

Kompletní zpracování a správa účetnictví dle aktuální legislativy včetně uzávěrek a daňových přiznání.

Účetnictví zahrnuje následující služby:

  • vedení daňové evidence dle zákona o daních z příjmů a účetnictví dle zákona o účetnictví a zapojení IAS/IFR
  • zpracování měsíčních účetních uzávěrek umožňujících průběžné sledování stavu majetku a výsledků podnikání
  • roční účetní závěrka - sestavení zákonem stanovených výkazů (rozvahy, výkazy zisků a ztrát, přílohy a cash-flow)
  • inventarizace majetku a závazků daného účetního období
  • sestavení vnitropodnikových směrnic (oběh dokladů, odpisové plány, postupy, účtování, atd.) v návaznosti na ustanovení zákona o účetnictví České republiky
  • zpracování daňového přiznání k DPH včetně zákonem stanovené záznamní povinnosti, kontrolního a souhrnného hlášení
  • poskytování informací o termínech a výši daňových povinností poplatníka (zálohy na daň z příjmů, zálohy na silniční daň apod.)
  • zastoupení poplatníka v případě provádění kontrol, dožádání a vytýkacích řízeních finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnou
  • podle požadavků lze navázat na stávající účetnictví firmy nebo zavést účetnictví nové
  • správa a vedení ekonomických písemností
  • pomoc s nastavením účetních postupů a strategií pro efektivnější řízení financí

Výhody outsourcingu účetních služeb:

  1. Úspora času a nákladů
    Externí zajištění účetnictví eliminuje potřebu budovat vlastní účetní oddělení, což znamená nižší náklady na personál, vybavení a školení. Současně ušetříte čas na administrativu a můžete se plně soustředit na své podnikatelské aktivity.
  2. Odbornost a zkušenosti
    Naši účetní jsou specialisté s dlouholetými zkušenostmi a neustále sledují změny v legislativě. Díky tomu máte jistotu, že vaše účetnictví je vždy v souladu s platnými předpisy a optimalizováno podle nejlepších postupů.
  3. Minimalizace rizika chyb
    Profesionální outsourcing účetnictví snižuje riziko chyb a nesrovnalostí, které mohou vést k sankcím nebo finančním ztrátám. Navíc při daňových kontrolách stojíme při vás a zastupujeme vás před správcem daně.  Převzetím zastoupení přebíráme v podstatném rozsahu i odpovědnost za správné, včasné a řádné plnění povinností a pro případ neočekávaných situací jsme kryti profesionálním pojištěním.
  4. Flexibilita a přizpůsobení potřebám
    Naše služby jsou přizpůsobené velikosti a specifickým potřebám vašeho podnikání. Ať už jste malý živnostník nebo firma s vysokými obraty, nabízíme řešení šitá na míru.
  5. Aktuální znalosti legislativy
    Účetní předpisy a daňové zákony se neustále mění. Outsourcing zajišťuje, že vaše účetnictví bude vždy v souladu s aktuálními právními požadavky, aniž byste museli sledovat změny sami.

Díky outsourcingu účetních služeb získáte spolehlivého partnera, který se postará o všechny vaše finanční potřeby a umožní vám věnovat se tomu, co děláte nejlépe – řízení a růstu vaší firmy.

  Tel.: +420 606 700 270
  E-mail: info@madur.cz
Kontaktujte nás
Odesláním souhlasíte se
zpracováním osobních údajů